۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۱۳

امام جمعه شهرری:

حاکمان افغانستان با جنایت های داعش در این کشور برخورد قاطع کنند

حاکمان افغانستان با جنایت های داعش در این کشور برخورد قاطع کنند

ری- امام جمعه شهرری با اشاره به اینکه با مردم افغانستان همدردی می کنیم و کنار آنها هستیم گفت: حاکمان افغانستان با جنایت های داعش در کشور برخورد قاطع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرری ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام علی (ع) و ایام قدر اظهار داشت: این ایام بهترین موقعیت برای برخورداری از رحمت های الهی است که امیدواریم شامل همه شود.

شاهچراغی با اشاره به وقایع دلخراش اخیر در مسجد الاقصی گفت: مسجد الاقصی برای مردم فلسطین بسیار مهم است و به صهیونیست‌ها اجازه داده نمی‌شود با چکمه وارد آن شوند زیرا این مسجد برای مردم فلسطین نماد ملی است.

وی با بیان اینکه هم اکنون شاهد ضعیف شدن نیروهای صهیونیستی هستیم گفت: دلیل اینکه فلسطینی‌ها جدی وارد کار شده‌اند این است که آنها و جبهه مقاومت از کشورهای عربی قطع امید کرده‌اند، این کشورها دنبال این بودند که موضوع فلسطین را به حاشیه ببرند.

امام جمعه شهرری در خصوص مردم افغانستان نیز بیان داشت: مردم مظلوم افغانستان تا کی باید تاوان جنایات آمریکا که توسط داعش انجام می‌شود را بدهند ما با مردم مظلوم افغانستان همدردی می‌کنیم و از حاکمان افغانستان می‌خواهیم با این جنایات برخورد قاطع کنند.

شاهچراغی در ادامه گفت: با توجه به اینکه امروز روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است باید از فعالیت‌ها و تلاش‌های این نهاد مقدس تشکر کنیم، سپاه تنها نهادی است که از بزرگترین سنگرهای کشور دفاع کرده است.

کد خبر 5472966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha